اعزام ۳ قاری و حافظ قرآن کریم دانشگاه آزاد نکا به مسابقات سراسری

ساداتی اعلام کرد؛

اعزام ۳ قاری و حافظ قرآن کریم دانشگاه آزاد نکا به مسابقات سراسری

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا اعلام کرد که سه نفر از نخبگان قرآنی این دانشگاه (قاری و حافظ قرآن کریم) به مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اعزام می‌شوند.

سیده زینب ساداتی مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نتکانف اعلام کرد: سه نفر از نخبگان قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا به مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: علیرضا سعیدی در بخش استادی در رشته تحقیق، راضیه صادقی برمایی در بخش استادی در رشته حفظ کل قرآن کریم و سیده زینب ساداتی در بخش کارکنان در رشته ترتیل در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا عنوان کرد: مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۳ تا ۱۶ مردادماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می‌شود.

ساداتی متذکر شد: نامبردگان به‌عنوان رتبه‌های نخست مسابقات استانی موفق به کسب مجوز حضور در مسابقات سراسری دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام ۳ قاری و حافظ قرآن کریم دانشگاه آزاد نکا به مسابقات سراسری" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام ۳ قاری و حافظ قرآن کریم دانشگاه آزاد نکا به مسابقات سراسری"، کلیک کنید.