آیین ادای احترام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به رییس جمهور شهید+ فیلم

در تالار وحدت برگزار شد؛

آیین ادای احترام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به رییس جمهور شهید+ فیلم

آیین نکوداشت خادم فرهنگ شهید آیت الله رییسی به میزبانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نتکانف، مراسم یادبود خادم فرهنگ شهید آیت الله رییسی به میزبانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هم اکنون در تالار وحدت در حال برگزاری است.

اجرا با رسالت بوذری و تلاوت قرآن با نوای حامد شاکرنژاد

رسالت بوذری اجرای این برنامه را به عهده دارد وبرنامه به صورت رسمی با قرایت آیاتی از کلام الله مجید توسط حامد شاکرنژاد لحظاتی پیش آغاز شد.

معاونان و چهره ها در تالار وحدت

سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، سیدمجتبی پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه ای و تبلیغات، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی، ایمانی خوشخو دبیر شورای هنر و جمعی دیگر از مسیولان فرهنگی در این جلسه حضور دارند.

آیین ادای احترام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به رییس جمهور شهید

بر اساس این گزارش، محمدمهدی اسماعیلی بعد از حضور در تالار وحدت دفتریادبود را به یاد رییس جمهور شهید امضاء کرد. در ادامه فیلم حضور وزیر را مشاهده کنید؛

روی گشاده آیت الله رییسی برای حمایت از فرهنگستان هنر

شاهین فرهت مدرس موسیقی در این نشست اظهار داشت: بنده دوبار رییس جمهور را دیدم، بار اول افطاری در کاخ ریاست جمهوری، بنده در این دیدار انواع موسیقی را شرح دادم خصوصا موسیقی نواحی و تاریخچه مختصری را بازگو کردم، ایشان با دقت شنوا بودند، درخواست کردم از فرهنگستان هنر حمایت کنند و ایشان با روی باز پذیرفتند، بار دوم در مهمانی بود که در اجلاس طی چند ماه گذشته انجام شد آن زمان هم فرمودند برای اینکه موسیقی ایران توسعه یابد تلاش میکنم و من تشویق شدم امیدوارم روحشان در نهایت آرامش باشد.

همایون همتی از دیگر اساتید حاضر در این مراسم بود که طی سخنانی ابراز داشت: 

این خبر در حال تکمیل است…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین ادای احترام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به رییس جمهور شهید+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین ادای احترام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به رییس جمهور شهید+ فیلم"، کلیک کنید.