جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد

جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد

بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در پایان وقت های قانونی با تساوی تمام شد و به وقت اضافه کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نتکانف، تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان وقت های قانونی با تساوی 2 بر 2 به وقت های اضافه کشیده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده لو و فرشاد فرجی، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن و میلاد بدرقه (آلومینیوم)

گل ها: اوستون اورونوف (11) و عیسی آل کثیر (25) (پرسپولیس) ؛ مهدی لیموچی (85) (آلومینیوم)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد (78- شروین بزرگ)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (70- رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78- امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدابنده لو (78- فرشاد فرجی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46- وحید امیری)، مهدی ترابی (60- سینا اسدبیگی)، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق زمین بود و توانست با گل های اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر این نیمه را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود تمام کرد. در نیمه دوم آلومینیوم برای تلافی گل های خورده به آب و آتش زد و در نهایت مهدی لیموچی و شروین بزرگ گل های خورده را جبران کردند تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد"، کلیک کنید.