پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروهای پلیس در ماموریت اربعین – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروهای پلیس در ماموریت اربعین - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نتکانف، سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا درباره فرآیند پشتیبانی آمادی از معاونت‌های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌ها همزمان با مأموریت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: بار دیگر این توفیق و افتخار نصیب مجموعه آماد و پشتیبانی فراجا شد تا ان شاء الله بتوانیم خادم نیروهای پلیس در مأموریت اربعین و سیل مشتاقان آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

پیش بینی تمهیدات برای پشتیبانی آمادی

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با اشاره به حضور و مشارکت ۲۰ هزار نیروی پلیس در مأموریت اربعین حسینی (ع) بیان داشت: پشتیبانی آمادی از این ۲۰ هزار نیروی پلیس در مأموریت اربعین بر عهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجا است و به همین منظور پیش بینی‌های لازم را اندیشیده‌ایم.

۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای انتقال نیروهای پلیس

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ۱۶ آشپزخانه مجهز در نقاط صفر مرزی به صورت ثابت و سیار به منظور طبخ غذا و تأمین خوراک نیروهای حاضر در مأموریت اربعین پیش بینی کرده‌ایم.

وی افزود: با آماده سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس فرآیند جابه‌جایی و انتقال نیروهای پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم.

سردار فریبا مطرح کرد: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی ۴ هزار دستگاه خودرو، بیش از ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و … آمادگی خود را برای این مأموریت به نمایش گذاشته است.

تأمین سوخت خودروهای پلیس در مأموریت اربعین

وی افزود: در بحث تأمین سوخت خودروهای پلیس نیز تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم، با پیش بینی بیش از ۴۰ جایگاه سوخت در نظر داریم سوخت خودروهای فراجا به مقدار یک میلیون و صد هزار لیتر شارژ اعتباری شده را در این مأموریت مهم، عظیم و معنوی تأمین کنیم.

صیانت از سلامت نیروهای پلیس

سردار فریبا همچنین از تأمین بسته‌های پذیرایی (پک میان وعده)، آب آشامیدنی خنک و بسته‌های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت نیروهای پلیس در مأموریت اربعین خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت جسمی نیروهای پلیس همه الزامات بهداشتی را تدارک دیده ایم و ان شاء الله بتوانیم از این مأموریت معنوی نیز سربلند بیرون بیاییم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروهای پلیس در ماموریت اربعین – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروهای پلیس در ماموریت اربعین – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.