ارزیابی ۲۲۰ مدیر انتصاباتی در مناطق شهرداری تهران – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

ارزیابی ۲۲۰ مدیر انتصاباتی در مناطق شهرداری تهران - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نتکانف، ارزیابی عملکرد ۲۲۰ مدیر انتصاباتی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران (معاونین، رؤسای ادارات روابط‌عمومی، املاک و مستغلات و حقوقی) از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران آغاز شد.

محمدعلی الفت‌پور با بیان این‌که هدف از ارزیابی، بهبود عملکرد یک تیم یا سازمان برای دستیابی به سطوح بالاتر از رضایت شهروندان است، گفت: یک سازمان موفق باید اعضای تیم خود را به‌طور منظم ارزیابی کرده تا بتواند به‌صورت مداوم ضمن بهبود شایستگی و کارایی، از مشکلات جدید و غیرمنتظره جلوگیری کند.

در ادامه وی با اشاره به این‌که مرکز نوسازی و تحول اداری در راستای بهبود کیفی عملکرد مدیران اقدام به ارزیابی میدانی به‌صورت دوره‌ای توسط ارزیابان خبره و مجرب کرده است، بیان داشت: ارزیابی میدانی بر محور شایستگی و مبتنی بر عملکرد واقعی مدیران انجام می‌پذیرد.

به‌گفته این مقام مسئول در شهرداری تهران، خروجی‌های عینی ارزیابی در سطح سازمان، باعث افزایش اثربخشی، کارایی و پیشرفت مدیران انتصاباتی در کارها می‌شود و قطعاً وجود مدیران ضعیف به صلاح سازمان نیست و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در صورت تشخیص عملکرد ضعیف هر مدیر، نسبت به جایگزینی او اقدام خواهد شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری با بیان این‌که نتایج ارزیابی مذکور به همراه نتایج ارزیابی سایر واحدهای ارزیابی‌کننده، به‌صورت کارنامه در اختیار معاونین شهردار تهران قرار خواهد گرفت، متذکر شد: آن‌چه در این میان حائز اهمیت است، توجه به نتایج ارزیابی به منظور انتخاب و انتصاب است.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: این ارزیابی یکی از منابع ارزشیابی مدیران در پایان سال است و با توجه به آغاز ارزیابی میدانی مدیران، جلسه‌ای با ارزیابان حوزه‌های تخصصی جهت یکسان‌سازی و طراحی شایستگی‌ها و نوع سوالات ارزیابی در کانون ارزیابی مدیران شهرداری تهران برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارزیابی ۲۲۰ مدیر انتصاباتی در مناطق شهرداری تهران – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارزیابی ۲۲۰ مدیر انتصاباتی در مناطق شهرداری تهران – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.