اعلام نحوه تقسیم درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی لیگ برتر فوتبال

اعلام نحوه تقسیم درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی لیگ برتر فوتبال

دبیر سازمان لیگ فوتبال درباره نحوه تقسیم درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نتکانف و به نقل از سازمان لیگ فوتبال، سومین روز و آخرین جلسه از جلسات شفافیت مالی باشگاه‌های لیگ برتری در سازمان لیگ با حضور محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ، اکبر شکاری خزانه دار و مدیر مالی اداری سازمان لیگ، موسی شولی و محمد مهدی عرب‌زاده باشگاه گل گهرسیرجان، مرتضی جعفری باشگاه هوادار تهران، محمد مصطفی محمدی باشگاه مس رفسنجان، زینب زاهد نسب، افسانه مهدی پور باشگاه استقلال خوزستان، فرزاد عظیمی باشگاه تراکتور تبریز و اسماعیل گودرزی باشگاه استقلال برگزارشد.

در ابتدای این نشست محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن خوشامد گویی به حاضران و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش با تاکید بر شفافیت مالی درآمدها در فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه در سازمان لیگ هیچ پنهان کاری وجود ندارد و همه مسایل بخصوص مسایل مالی و درآمدها شفاف است و در راستای همین شفاف سازی چند سالی است که خزانه‌دار سازمان لیگ نشست مشترکی با مدیران مالی باشگاه‌ها برگزار می‌کند و تمامی درآمدها و هزینه‌ها را به صورت شفاف و با ارایه سند رسمی مالی به باشگاه‌ها اعلام می‌کند. ضمن اینکه نحوه تقسیم درآمدهای تبلیغات محیطی بین باشگاه‌ها بارها به صورت رسمی ازسوی سازمان لیگ اعلام شده است.

او افزود: ۷۵% درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها تعلق دارد که طبق دستورالعمل و مستندات موجود در سازمان لیگ به آن‌ها پرداخت می‌شود که از این میزان ۵۰ درآمد به صورت ثابت بین باشگاه‌ها تقسیم می‌شود. ۵۰ درصد نیز براساس رتبه بندی باشگاه‌ها در جدول لیگ و مستندات پرداختی به باشگاه‌ها تفکیک در اختیار باشگاه‌های ذی نفع قرارداده شده است.

دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد درآمد بلیت فروشی هم عنوان کرد: در چند سال گذشته سازمان لیگ بلیت فروشی را در اختیار خود باشگاه‌ها قرارداد نحوه تسهیم به این صورت است که از فروش بلیت ۸۰ درصد سهم باشگاه‌هاست و ۱۰% فدراسیون فوتبال، ۵% سازمان لیگ، ۵% هیات فوتبال برگزار کننده سهم می‌برند.

درادامه جلسه هم  کشوری‌فرد دبیر و  اکبر شکاری خزانه دار سازمان لیگ پیشنهاد تشکیل کارگروهی مشترک از مدیران مالی باشگاه‌ها را دادند که مورد استقبال باشگاه‌ها قرار گرفت. این کارگروه قرار است امور مالی باشگاه‌ها از جمله مسایل مربوط به بیمه، مالیات و… را با حضور نمایندگانی از سازمان‌های امور مالیاتی، تامین اجتماعی پیگیری کنند. 

پایان خبر نتکانف

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام نحوه تقسیم درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی لیگ برتر فوتبال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام نحوه تقسیم درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی لیگ برتر فوتبال"، کلیک کنید.