پایان کار باند سارقان موتورسیکلت در یزد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

پایان کار باند سارقان موتورسیکلت در یزد - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نتکانف، سردار حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: در پی کشف یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا مشکی رنگ، فاقد پلاک با شماره موتور و بدنه مخدوش، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل آگاهی پلیس راه آهن یزد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه مأموران با شواهد به دست آمده متوجه باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان را که از اتباع کشورهای همسایه بود، دستگیر می‌کنند.

سردار ملکی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و در تحقیقات تکمیلی متهم به سرقت ۶ دستگاه موتورسیکلت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: اکیپ عملیاتی این پلیس متشکل از کارآگاهان دایره آگاهی و مواد مخدر با رعایت حقوق شهروندی موفق به دستگیری ۲ نفر سارق دیگر در سطح شهر یزد شدند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور ادامه داد: در هنگام دستگیری مشخص شد از ۲ دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا که در اختیار این ۲ نفر بوده، یک دستگاه دارای سابقه سرقت در سامانه خودرو و موتور می‌باشد.

وی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده ضمن اقرار به سرقت‌های متعدد موتور سیکلت در سطح شهرستان یزد به صورت باندی، در اعترافات خود عنوان داشتند که تعداد ۴ دستگاه از موتور سیکلت های مسروقه را به شهرستان زاهدان انتقال و پس از اوراق کردن آنها اقدام به حک شماره موتور و بدنه جعلی بر روی آنها می‌کردند که شناسایی و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار می‌باشد.

سردار ملکی در پایان خاطر نشان کرد: به غیر از یک دستگاه موتور سیکلت که مسروقه بودن آن محرز شد، سه دستگاه موتورسیکلت دیگر و تعداد زیادی قطعات اوراق شده موتورسیکلت‌های سرقت شده از سارقان کشف که اصالت و وضعیت مالکیت آنها در دست بررسی است، که در این راستا پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان کار باند سارقان موتورسیکلت در یزد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان کار باند سارقان موتورسیکلت در یزد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.