چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

امیرمسعود عابدین_ خودروی جدید Voyah از طرح چهار صندلی به پیروی از دیگر مدل های MPV پیشرفته مانند دنزا D9 Pioneer Edition و زیکر 009 Glory Edition استفاده می کند. در حال حاضر، مدل 2022 Voyah Dreamer Private Customized از 88300 دلار، معادل 5 میلیارد و 300 میلیون تومان شروع می شود.

چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

از نظر ظاهری، Voyah Dreamer Private Customized Edition بر اساس مدل 2024 Voyah Dreamer ساخته شده که دارای بدنه دو رنگ و جلوپنجره بزرگ آبشاری شکل است. همان طور که از نامش پیداست، این خودروی جدید از آپشن های شخصی سازی و سفارشی سازی شده نیز پشتیبانی می کند و انتظار می رود این آپشن ها شامل متریال مختلف در کف و سقف پرستاره باشد.

چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

به گزارش نتکانف، در داخل و ردیف عقب، دو صندلی مستقل و خلبانی وجود دارد. امکاناتی ازجمله یخچال، صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی بزرگ قابل جمع شدن و بلندگوهای جمع شونده وجود دارد.

چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

مشخصات رسمی پیشرانه در حال حاضر فاش نشده است. نسخه عادی Voyah Dreamer در انواع برقی و پلاگین هیبریدی موجود است. مدل PHEV از یک موتور 1٫5 لیتری توربو و موتورهای الکتریکی دوگانه، با قدرت ترکیبی 571 اسب بخار و حداکثر گشتاور 840 نیوتن متر نیرو می گیرد و برد جامع 1231 کیلومتری (براساس CLTC) را ارایه می دهد.

چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

نوع برقی از طرح دو موتوره با حداکثر قدرت 428 اسب بخار و 620 نیوتن متر گشتاور، همراه با بسته باتری لیتیومی سه تایی 108٫73 کیلووات ساعتی استفاده می کند که برد 650 کیلومتری را ارایه می دهد.

منبع: carnewschina

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس"، کلیک کنید.