آسمان سرای سُها و روز جهانی نجوم

آسمان سرای سُها و روز جهانی نجوم

آسمان سرای سُها برنامه عمومی و رایگان هفته جهانی نجوم را جمعه 28 اردیبهشت از ساعت 18 تا 22 در سیتی سنتر اصفهان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری نتکانف، روز جهانی نجوم با هدف ترویج علم و پیوند بین منجمان و مردم از سال 1352 در سراسر دنیا برگزار می شود. شعار هفته نجوم در ایران 1403،  نجوم ایران، همبستگی و تعامل است. برنامه عمومی و رایگان هفته جهانی نجوم جمعه 28 اردیبهشت از ساعت 18 تا 22 در سیتی سنتر اصفهان به کوشش آسمان سرای سُها برگزار می شود.

 

برنامه های سها

در روز جهانی نجوم، علاقه مندان با بازدید از غرفه های آموزشی و علمی متنوع، در دنیای زیبای نجوم غرق خواهند شد.  این برنامه ها شامل آموزش صورت های فلکی و رصد ماه با تلسکوپ، غرفه های متنوع آموزشی منظومه شمسی، اخبار نجومی، فکت های جالب نجوم و فضا، خرافات علمی، سفر به مریخ، آشنایی با مفاهیم نامگذاری شده هفته جهانی نجوم از جمله: زمین و حفظ آسمان تاریک، دانشمندان ایرانی، علوم شهروندی، نقش هوش مصنوعی در نجوم، غرفه های تخصصی کودک و بزرگسال، بازی و سرگرمی خواهد بود.

برای اطلاع از برنامه سایر شهرها در هفته جهانی نجوم به لینک زیر مراجعه شود:

https://ana.ir/003owB

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسمان سرای سُها و روز جهانی نجوم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسمان سرای سُها و روز جهانی نجوم"، کلیک کنید.