از فعالان در حوزه طرح نور متشکرم – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

از فعالان در حوزه طرح نور متشکرم - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نتکانف، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن حضور در نشست تخصصی معاونان فرهنگی و اجتماعی پلیس های تخصصی و استان های سراسر کشور گفت: خوشحالم که توفیق حاصل شد تا در جمع شما خوبان باشم؛ صمیمانه از همه تلاش ها، فعالیت ها و اقدامات شایسته و بایسته ای که در ماموریت ها انجام می دهید و بنده شاهد و گواه فعالیت های خوب و هوشمندانه یکایک شما عزیزان هستم، قدردانی می کنم.

وی با اشاره به ماموریت خطیر، حساس، پیچیده و متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا بیان کرد: جنس نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا باید از جنس و نوع “سیاست گذاری” توام با “اثرگذاری ” باشد؛ در واقع در مسایل اجتماعی، بایدها و نبایدها باید به موقع، دیده و تبیین شود و باید، در این روندها و رویدادها، از ابزار هنر، قلم، بیان و… به شکلی “هنرمندانه” و “هوشمندانه ” بهره برد.

سردار رادان در ادامه با اشاره به رویکردهای نوین در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، خاطر نشان کرد: اقدامات ویژه و خوبی در معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا انجام شده است و راه اندازی باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس به منظور همراه سازی قشر نوجوان در پیشبرد ماموریت ها، یکی از این اقدامات است.

وی تاکید کرد: باید اقدامات شورانگیز، شعف آفرین و نوآور را در معاونت فرهنگی و اجتماعی همچنان ادامه داد و از ظرفیت های بخش های مختلف جامعه به منظور همراه سازی بهره برد.

فرمانده کل انتظامی کشور با گریزی بر نقش اثر گذار معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در ماموریت های متنوع و گسترده پلیس از جمله اجرای طرح ” نور “، عنوان کرد: از یکایک فعالان این حوزه متشکرم و باید خطاب به یکایک شما بگویم که هر چه قدر اقدامات شما، به روزتر، به هنگام تر و هوشمندانه تر باشد فراجا در ماموریت ها موفق تر خواهد بود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا بایستی همواره در ماموریت ها، ” جلودار ” و ” پیش رو ” باشد.

در پایان این نشست، از سرهنگ “علی همه خانی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و عملکرد بهینه این معاونت در ایجاد و ارتقا احساس امنیت شهروندان، با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از فعالان در حوزه طرح نور متشکرم – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از فعالان در حوزه طرح نور متشکرم – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.