دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

حجت السلام حسین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار نتکانف با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است، افزود: به مناسبت گرامیداشت این ایام 5 عنوان برنامه توسط تبلیغات اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.

عزیزی با بیان اینکه این برنامه ها با محوریت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می شود، گفت: در تمام شهر و بخش های تابعه شهرستان رودسر جشن های با محوریت مقام بانوان و روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در حال برگزاری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودسر ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت 5 برنامه فرهنگی شامل جشن دختران، تجلیل از دختران نمونه، محفل انس با قرآن، مقاله نویسی و مقاله خوانی دختر عفاف و حجاب در بخش های شهرستان با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح، مسوولیت مدیریت و نگاه ویژه به دختر در تراز اسلامی اجرا می شود.

وی از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی رودسر به مناسبت دهه کرامت را ایجاد ایستگاه صلواتی در مرکز شهر و بخش ها توسط هییات مذهبی، استقبال از خادمین امام رضا، دورهمی خانوادگی در ساحل، برگزاری دعای ندبه، دیدار با خانواده شهدا و خانواده شهیده نرجس خانعلی زاده، تجلیل از دختران نخبه (علمی قرآنی مذهبی)، برگزاری جشن ها مختلف در مساجد و مدارس شهر رودسر و مسجد جامع کلاچای، واجارگاه، چابکسر و مسجد جامع و صاحب الزمان، گلدشت رحیم آباد عنوان کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهه کرامت بهترین زمان برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.