جایگاه نخست خراسان رضوی در کشور به لحاظ ورود مسافران نوروزی

جایگاه نخست خراسان رضوی در کشور به لحاظ ورود مسافران نوروزی

نتکانف/خراسان رضوی مسیول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به توزیع سفر و برنامه ریزی های صورت گرفته خراسان رضوی رتبه اول کشور از نظر ورود زایران و اشتغال واحدهای رسمی را به خود اختصاص داده است.

سیدمسعود منتجبی در گفت وگو با نتکانف به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده برای میزبانی شایسته از زایران و مسافران نوروزی و ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: عملیات خدمات رسانی به زایران با برگزاری مانور خدمت رسانی از 15 اسفند آغاز شده و تا بعد از تعطیلات عید سعید فطر ادامه دارد، طی این مدت نیز ستاد به صورت شبانه روزی فعال بوده است.

وی اضافه کرد: این دبیرخانه هماهنگی و ابلاغ سیاست ها و دستورالعمل های اجرایی کشور و استان را به 68 دستگاه و ارگان عضو ستاد انجام می دهد.

منتجبی به برگزاری مستمر جلسات برنامه ریزی و نظارت اشاره و تصریح کرد: تعداد 190 جلسه در استان شامل 4 جلسه ستاد استانی، 70 جلسه کمیته های تخصصی و 118 جلسه در ستادهای شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به موج ورود مسافران به مشهد در روزهای پایانی و تحویل سال و شب های قدر اظهار کرد: با توجه به توزیع سفر و برنامه ریزی های صورت گرفته، با وجود این که رتبه اول کشور از نظر ورود زایران و اشتغال واحدهای رسمی را داشتیم اما در حوزه اقامت مشکلی در اسکان زایران نداشتیم.

منتجبی گفت: 58 بازارچه صنایع دستی در شهرستان های خراسان رضوی راه اندازی شده و تاکنون 410 هزار نفر در این مدت از این بازارچه ها بازدید داشته اند.

پایان خبر نتکانف

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جایگاه نخست خراسان رضوی در کشور به لحاظ ورود مسافران نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جایگاه نخست خراسان رضوی در کشور به لحاظ ورود مسافران نوروزی"، کلیک کنید.