وزیر ارشاد: مصلی امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل شود

وزیر ارشاد: مصلی امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به برخی اقدامات این وزارتخانه در سال جاری، تاکید کرد: مصلای امام خمینی (ره) باید به تفرج گاه مومنان تبدیل شود و فضای معنوی بیشتری برای آن ها آماده باشد.

به گزارش نتکانف، محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با کارکنان وزارت فرهنگ که پس نماز جماعت امروز برگزار شد، گفت: در سال 1402 در مدیریت حوزه فرهنگ فضای خوبی را تجربه کردیم، در حالی که در سال گذشته با فتنه ترکیبی دشمن درگیر بودیم.

او با بیان این مطلب، افزود: سال 1401 همه شاهد بودند که دشمن چگونه به دنبال تعطیل کردن همه فعالیت های کشور به ویژه فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر بود و برای تعطیلی و به عقب بردن فرهنگ و هنر کشور هر اقدامی کردند. اما خوشبختانه با ایثار مردم و شهدای امنیت و همچنین رهبری رهبر انقلاب وضعیت به حالت عادی برگشت.

وزیر فرهنگ با اشاره به اینکه در سال 1402 در همه بخش ها فعالیت های فرهنگی و هنری با تراز خوبی پیش رفت، اظهار کرد: جشنواره ها و برنامه هایی که سال های زیادی تعطیل بود دوباره فعال و مجموعه جشنواره های جدیدی هم به سبد رویدادهای فرهنگی اضافه شد.

او ادامه داد: خوشبختانه در سال 1402 فضای پرنشاطی در بخش های مختلف شامل حوزه های نمایشی، سینما، کتاب و فعالیت های قرآنی ایجاد شد.

وزیر فرهنگ افزود: امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم بخش دیگری از برنامه های تحولی مدیریتی را اجرایی کنیم.

وی گفت: از ابتدا سهم حوزه فرهنگ و هنر کم در نظر گرفته شده و در این حوزه به قدری عقب ماندگی داریم که هر چقدر تلاش شود باز هم کم است ولی هدف دولت مردمی جبران عقب ماندگی ها است .

اسماعیلی درباره برگزاری نمایشگاه قرآن، افزود: روز اول سال جدید نمایشگاه قرآن افتتاح می شود که شبکه قرآن و همه شبکه های صداوسیما در اختیار این نمایشگاه است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی او تاکید کرد: مصلای امام خمینی (ره) باید به تفرج گاه مومنان تبدیل شود و فضای معنوی بیشتری برای آن ها آماده باشد.

اسماعیلی تاکید کرد: امسال همچنین شاهد یک اتفاق مبارک در وزارتخانه بودیم که میزبانی از شهید گمنام عالی مقام بود و باید قدر این حضور شهید را در مجموعه بدانیم.

پایان خبر نتکانف

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر ارشاد: مصلی امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر ارشاد: مصلی امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل شود"، کلیک کنید.