شرکت بیش از 14هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش وپرورش – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

شرکت بیش از 14هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش وپرورش - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نتکانف، اکبر محمدی صبح جمعه با حضور در حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در دانشگاه کردستان از روند برگزاری این دوره از آزمون های استخدامی بازدید و به خبرنگاران استان اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 با حضور بیش از 636 هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: از این تعداد 14 هزار و 821 نفر شرکت کننده از استان کردستان در 7 شهرستان به رقابت پرداختند که بانوان 76 درصد و همچنین آقایان 24 درصد سهم ثبت نامی در این آزمون استخدامی را به خود اختصاص دادند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: سهمیه جذب استان کردستان در این آزمون استخدامی 707 نفر است که 499 نفر از سهمیه آن مربوط به داوطلبان آزاد، 164 نفر سهمیه مربوط به داوطلبان ایثارگر 25 درصد، 23 سهمیه مربوط به داوطلبان ایثارگر 5 درصد و نهایتاً 21 سهمیه آن به داوطلبان معلول اختصاص داده شده است.

وی افزود: بر اساس سهم تفکیک جنسیتی نیز یازده هزار و 273 نفر از بانوان و سه هزار و 549 نفر از آقایان در این آزمون استخدامی شرکت کرده اند که پس از اعلام نتایج و طی فرآیندهای قانونی، استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.

گفتنی است؛ نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در خرداد ماه سال آینده اعلام و پذیرفته شدگان این آزمون نیز از ابتدای نتکانف ماه سال آتی در کلاس های درسی مدارس در سطح استان شروع به کار خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرکت بیش از 14هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش وپرورش – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرکت بیش از 14هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش وپرورش – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.