جریمه 97 میلیاردی یک دبستان غیرانتفاعی در تهران

رییس شعبه تجدیدنظر پرونده های مهم و ملی تعزیرات حکومتی، از محکومیت به پرداخت جزای نقدی، یک دبستان غیرانتفاعی دوره اول و دوم به دلیل اضافه دریافت به میزان 97 میلیارد ریال خبر داد.

جریمه 97 میلیاردی یک دبستان غیرانتفاعی در تهران

آفتاب نیوز :

سید احد یوزباشی رییس شعبه تجدیدنظر پرونده های مهم و ملی تعزیرات حکومتی گفت: پرونده اضافه دریافتی یک دبستان غیرانتفاعی دوره اول و دوم غیر دولتی از 203 دانش آموز به میزان 97 میلیارد ریال در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و دبستان را علاوه بر بازگرداندن مبلغ اضافه دریافتی به میزان 97 میلیارد و 149 میلیون ریال در حق اولیا دانش آموزان، به پرداخت یک هزار و 942 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یوزباشی، پرونده با اعتراض مدیریت دبستان برای رسیدگی مجدد به شعبه ویژه تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد و شعبه رای صادره را تایید و قطعی اعلام کرد.

رییس شعبه تجدیدنظر پرونده های مهم و ملی تعزیرات حکومتی افزود: این گزارش را تعدادی از اولیا دانش آموزان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اعلام کرده بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه 97 میلیاردی یک دبستان غیرانتفاعی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه 97 میلیاردی یک دبستان غیرانتفاعی در تهران"، کلیک کنید.