علاقه مندی روسیه به داروهای ایرانی/توافق برای گسترش همکاری ها در حوزه سلامت

علاقه مندی روسیه به داروهای ایرانی/توافق برای گسترش همکاری ها در حوزه سلامت

مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت از توافق ایران و روسیه برای همکاری های مشترک در حوزه سلامت خبر داد و گفت: صادرات دارو تا حدودی از ایران به روسیه انجام می شود اما روسیه علاقمند است که این کار گسترش یابد.

به گزارش نتکانف، دکتر محمدحسین نیکنام _مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت_ در نشست خبری نخستین همایش بین المللی سلامت خانواده درباره همکاری های ایران و روسیه در زمینه سلامت به حضور معاون وزیر بهداشت کشور روسیه در ایران طی هفته گذشته اشاره کرد و در عین حال گفت: در وزارت بهداشت مزاکرات گسترده ای داشتیم و هفته گذشته یک توافقنامه در حوزه سلامت بین دو کشور امضا شد. این کشور به داروهای ایران علاقمند است.

وی گفت: صادرات دارو تا حدودی از ایران به روسیه انجام می شود اما علاقمند هستند که این کار گسترش یابد. همچنین در زمینه تحقیقات نیز علاقمند هستند که تحقیقات مشترک انجام شود و جلسات علمی و ارتباطات گسترده در زمینه تبادل اطلاعات علمی را خواستار هستند.

نیکنام گفت: روسیه نسبت به همکاری در زمینه سلامت با ایران، خود را بسیار مشتاق نشان می دهد و امیدواریم که این همکاری ها به نحو مطلوبی انجام شود.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علاقه مندی روسیه به داروهای ایرانی/توافق برای گسترش همکاری ها در حوزه سلامت" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علاقه مندی روسیه به داروهای ایرانی/توافق برای گسترش همکاری ها در حوزه سلامت"، کلیک کنید.