اعطای 600 پلاک در زمین های دانشگاه آزاد بوشهر به دانشگاهیان

اعطای 600 پلاک در زمین های دانشگاه آزاد بوشهر به دانشگاهیان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: حدود 600 پلاک در زمین های مجتمع عالیهر دانشگاه به همکاران تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نتکانف، سعید رازقی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در بیست و یکمین جلسه هییت امنای این دانشگاه با موضوع تجزیه و تحلیل حسابرسی سال 97 واحد ها و مراکز دانشگاهی استان اظهار کرد: انتخابات یکی از مسایل مهم کشور و نظام است که همواره با مشارکت چشم گیر مردم همراه بوده و به فضل پروردگار و آگاهی مردم فهیم کشور، فردا شور و شوق انتخاباتی را پای صندوق های رای خواهیم دید تا دشمنان انقلاب ایران با همه تلاش ها و اقدامات خود برای منحرف کردن مسیر انقلاب، بازهم بیش از گذشته مایوس می شوند.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر، تعیین تکلیف زمین های اختصاص داده شده به کارکنان و اعضای هییت علمی دانشگاه ذیل مصوبات کشوری و دانشگاهی در راستای تفاهمات صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی است. مجوز ها و اقدامات لازم برای تغییر کاربری این زمین ها انجام شده که قطعا با دوراندیشی مسیولان دانشگاه آزاد اسلامی و نیز تعامل و همکاری مطلوب مدیران استان این روند با سریع ترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد و در سال آتی اتفاقات خجسته ای برای همکاران رقم خواهد خورد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه پرداخت مطالبات همکاران بازنشسته از مهم ترین دغدغه هییت رییسه دانشگاه است، اضافه کرد: تا پایان سال جاری، مطالبات همکارانی که در سال 1401 به افتخار بازنشستگی نایل شدند پرداخت خواهد شد. با اینکه در سه ماهه نخست سال آتی، همه مطالبات همکاران بازنسشته سال 1402 نیز به آنان تقدیم خواهد شد.

رازقی بیان کرد: در سال آتی ماموریت های خاصی برای استان تعریف شده که اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد، حدود 600 پلاک در زمین های مجتمع عالیهر دانشگاه به همکاران تعلق خواهد گرفت که این مهم شامل همکاران بازنشسته نیز خواهد بود.

وی ورود جدی به حوزه حوزه آبزی پروری را دیگر برنامه مهم دانشگاه معرفی و گفت: دو زمین در دیلم و دلوار در مناسب ترین فضای ممکن به این امر اختصاص یافته که با توجه به تعهدات دانشگاه درباره عملیات اجرایی این مهم در سنوات گذشته، روند انجام آن را با چالش روبرو کرده؛ اما با پیگیری های مناسب، تاکنون هفت و نیم هکتار از 30 هکتار دیلم و بخش اعظمی از 62 هکتار دلوار برای برنامه های مد نظر در مالکیت دانشگاه قرار گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به موضوع اصلی جلسه هییت امنا (تجزیه و تحلیل حسابرسی سال 97 دانشگاه) مطرح کرد: این حسابرسی توسط یکی از شرکت های امین دانشگاه صورت گرفته که برای بررسی و رفع ابهامات طبق بخشنامه سازمان مرکزی، در این جلسه مطرح می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعطای 600 پلاک در زمین های دانشگاه آزاد بوشهر به دانشگاهیان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعطای 600 پلاک در زمین های دانشگاه آزاد بوشهر به دانشگاهیان"، کلیک کنید.