تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر به 28 نفر رسید – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر به 28 نفر رسید - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نتکانف، احمد غریبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده اظهار داشت: شور انتخاباتی در همه نقاط حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه وجود دارد و نامزدها در حال معرفی خود و ارایه برنامه هستند.

فرماندار کنگان گفت: با توجه به انصراف تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس در این حوزه در مهلت قانونی، تعداد نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه به 28 نفر رسید که از این تعداد 27 نفر مرد و 1 نفر زن است.

غریبی با بیان اینکه ساعت هشت صبح سه شنبه، آخرین مهلت افراد برای ارایه انصراف از رقابت های انتخاباتی بود، تاکید کرد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تا ساعت هشت صبح روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر گفت: تعداد واجدین شرایط رای دهی در حوزه را 216 هزار و 358 نفر است که از این تعداد 86 هزار و 150 نفر در شهرستان کنگان، 53 هزار و 479 نفر در عسلویه، 39 هزار و 57 نفر در دیر و 37 هزار و 672 نفر در شهرستان جم هستند.

وی تعداد افراد رای اولی در حوزه انتخابیه را 9 هزار و 89 نفر شامل سه هزار و 44 نفر کنگان، 2 هزار و 272 نفر دیر، 2 هزار و 316 نفر جم و هزار و 458 نفر عسلویه) عنوان کرد و از همه مردم ولایتمدار درخواست کرد که همچون ادوار گذشته در انتخابات یازدهم اسفند شرکت کرده و امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر به 28 نفر رسید – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر به 28 نفر رسید – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.