جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شیراز برگزار شد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شیراز برگزار شد - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نتکانف، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان دختر رای اولی شیراز گفت: در سطح استان فارس بیش از 38 هزار دانش آموز رای اولی داریم که امسال برای اولین بار در تعیین سرنوشت کشور موثر خواهند بود.

فرشید قاسمی اظهار کرد: این همایش در آستانه انتخابات 11 اسفند ماه و در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین دانش آموزان در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان رای اولی امسال برای اولین بار در سرنوشت کشور سهیم هستند و حق انتخاب دارند، گفت: امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه های علمی ایران پیشرفت کرده و جز برترین های دنیاست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش آموزان دختر و پسر استان فارس و شهر شیراز در 11 اسفند با حضور پر رنگ خود پای صندوق های رای، هویت دختران و پسران ایرانی را مشخص می کنند.

قاسمی با بیان اینکه همه دانش آموزان رای اولی را در 11 اسفند در حوزه های اخذ آرا ملاقات خواهیم کرد، گفت: یک صندوق رای ویژه رای اولی ها نیز در شهر شیراز استقرار خواهد یافت تا دانش آموزان رای اولی جشن سیاسی خود را تکمیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حماسه ای که دانش آموزان و خانواده هایشان در یوم الله 22 بهمن آفریدند با مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند تکمیل خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شیراز برگزار شد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شیراز برگزار شد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.