بزرگترین نعمت کشور آزادی بدون سایه دشمنان است – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

بزرگترین نعمت کشور آزادی بدون سایه دشمنان است - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگارمهر، ابوالفضل توسلی، صبح امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور مسوولان، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این مرکز آموزشی برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرکتی مقدس و خودجوش بود که مردم مسلمان ایران پدید آوردند، افزود: بخش عمده تلاش های دشمنان در ایجاد یاس و القای ناامیدی، رخنه در وحدت و همدلی مردم قرار دارد و با تزریق القایات شوم سعی در جلوه دادن ناکارآمدی حکومت دینی و ضربه زدن به پایه ها و ارزش های نظام مقدس اسلامی دارند که با بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران بویژه نسل جوان و دانشجو همچون گذشته در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه در جشن چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تمام آحاد جامعه از هر قشر و مذهبی با مشت های گره کرده شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» سر دادند، اظهار کرد: 22 بهمن برای مردم تاریخ تولد انقلاب است، انقلابی که اسلام ناب را زنده و حکمرانی خدا را جایگزین حکمرانی طاغوت کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که بزرگترین نعمت کشور، امنیت و آزادی بدون سایه دشمنان است، گفت: انقلاب اسلامی امروز نسل های جوانی دارد که پیش برنده و پیشران و موتور محرک انقلاب اسلامی هستند.

رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراسم جشن چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب در این دانشگاه در راستای اجرای سیاست های اصلی این دانشگاه به عنوان دانشگاهی جامعه محور و مساله محور برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه جاری، گفت: باید بدانیم در انتخابات، به دنبال چه موضوع و هدفی هستیم، تمام تلاش مسوولان و متولیان بر این هست تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم و به نهایت هدف خود یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی دست یابیم که لازمه آن وجود مدیران اصلح و کارآمد است.

توسلی بیان کرد: برای انتخاب مدیران اصلح و کارآمد نیازمند انتخابی درست هستیم در این زمینه باید از چراغ راه مسلمانان یعنی قرآن، روایات ایمه و امامین انقلاب بهره گیری کرد تا با شناخت معیارهای اصلح تحقیق و تفحص افراد کارآمد را بشناسیم.

وی تاکید کرد: مومن بودن، تقوا، خداشناسی، داشتن نگاه توحیدی، کار برای رضای خدا، خدمت به خلق مردم برای آبادانی کشور، عدالت خواهی، فساد ستیزی، داشتن تفکر انقلابی و جهادی، روحیه امید بخشی و ایده آفرین، جوان گرایی، مردمی بودن و دور از اشرافیت از شاخص های انتخاب اصلح به شمار می رود.

انقلاب اسلامی ایران ثمره مقاومت ملت ایران است

مسیول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان هم در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره مقاومت ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری نسب، افزود: مقاومت از کلیدواژه هایی هست که به برکت انقلاب اسلامی ایران، فراگیر شد اما بنیان مقاومت و اساس مقاومت اسلامی، به بلندای تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت مجاهدان، ایثار ایثارگران و مقاومت ملت ایران هست، گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و با شعار الله اکبر آغاز شد و دشمن نیز بر همین اساس فرهنگ ما را هدف گرفته است.

شایان ذکر است مراسم جشن چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اجرای برنامه های متنوع دف و مولودی، شعبده بازی مهیج، اجرای تیاتر طنز و استندآپ کمدی، مسابقه و اهدای هدیه به رسم یاد بود به دانشجویان برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگترین نعمت کشور آزادی بدون سایه دشمنان است – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگترین نعمت کشور آزادی بدون سایه دشمنان است – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.