کشاورزی «معیشتی» معنا ندارد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

کشاورزی «معیشتی» معنا ندارد - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نتکانف، سید عماد شاهرخی امروز چهارشنبه در مراسم بیست و نهمین مسابقات قرآن و عترت روستاییان و عشایر لرستان، اظهار داشت: هرچه ما با قرآن و مسایل دینی و مذهبی گرایش و اونس داشته باشیم بدون شک در خلق وخوی و نوع ارتباط و تعاملات ما به شکل مثبت اثرگذار خواهد بود.

وی به نقش فضای مجازی و رسانه های بیگانه در ایجاد بحران های فرهنگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیگانگان و دشمنان نظام مقدس کشورمان سعی بر آن دارند که از طریق نفوذ در سنت و اعتقادات دینی مردم ما و به ویژه در نسل جوانان با تولید محتوای فرهنگی غیردینی جامعه ما را با مفاهیم و آموزه های دینی بیگانه کنند، در حالی نمی داند که این سنت دینی ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد و به راحتی قابل تغییر نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه به تبیین بخش کشاورزی استان و به موفقیت این بخش اشاره کرد و گفت: ما در حوزه کشاورزی استان نسبت به سال های گذشته رشد چندبرابری داشته ایم که در سال 1400 حدود 123 هزار تن گندم تحویل سیلوها داده ایم و سال گذشته نیز با وجود بارش های مناسب که داشتیم قریب به 533 هزار تن تولید داشتیم و همچنین در زمینه های تولید دانه های روغن، قنات، ادوات کشاورزی و بازسازی و بهره برداری ایستگاه های پمپاژ نیز رشد و عملکرد مطلوبی داشتیم.

شاهرخی در زمینه کشاورزی تولید محور، گفت: امروز کشاورزی معیشتی معنا ندارد باید از علم، فناوری و دانش های روز کشاورزی بهره ببریم که می توانند در افزایش تولید محصولات کشاورزی موثر باشند.

وی تصریح کرد: ما باید فرهنگ کار را در امر تولید ترویج دهیم؛ چون رشد و تولید بستگی به تلاش و فعالیت دارد، بنابراین باید با مشارکت و تلاش گام های خوبی در امر توسعه اقتصادی برداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: کشاورزان می توانند از محققین و کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی بهره کافی در امر آموزش های فنی را ببرند و ما نیز از بهره برداران در این زمینه حمایت می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشاورزی «معیشتی» معنا ندارد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشاورزی «معیشتی» معنا ندارد – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.