افتتاح بیش از 100 طرح عمرانی و خدماتی در تالش – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

افتتاح بیش از 100 طرح عمرانی و خدماتی در تالش - خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نتکانف، ظهر شنبه همزمان با سومین روز از دهه فجر 104 طرح عمرانی بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 143 میلیارد 90 میلیون تومان به صورت تجمیعی در یک مجتمع گردشگری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج موذن» سرپرست فرمانداری تالش در آیین افتتاح این برنامه ها اظهار کرد: این دهه فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت به مردم است.

وی با بیان اینکه بیشتر اقدامات انجام شده دولت در محرومیت زدایی روستاها بوده که تلاش ما در جهت رضایتمندی مردم است، افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی نیز در دستور کار قرار دارد.

موذن به طرح های مورد بهره برداری بخش مرکزی شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: 60 طرح شامل احداث کانال های آب های سطحی، تعریض و شن ریزی معابر، روشنایی معابر، نصب دوربین مداربسته مربوط به بخشداری و دهیاری های بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 97 میلیون و 300 هزار تومان، بهره برداری طرح آسفالت معابر شهری، بتن ریزی سطح شهر، احداث پارک، جدول گذاری، اجرای کانیو در سطح شهر توسط شهرداری با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 370 میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از سورتینگ برنج در روستای قروق با محوریت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرین امید با اعتبار 10 میلیارد و 38 میلیون و 200 هزار تومان، افتتاح مجتمع گردشگری در روستای راهنما محله مربوط به اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تالش با اعتبار 6 میلیارد تومان، بهره برداری از 3 طرح روکش آسفالت محور تالش به آق اولر فاز 2 راه روستایی ریک و احداث دیوار ضامن گابیونی محور تالش آق اولر در دو نقطه با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد تومان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخشی دیگر از این افتتاحیه ها بوده است.

موذن اضافه کرد: افتتاح آسفالت معابر روستای اوله کری با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تپسط بنیاد مسکن تالش، افتتاح دو طرح تعمیر و تجهیز ورزشگاه پوریای ولی و سالن تخصصی تخصصی کشتی با اعتبار 8 میلیارد 500 میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان، افتتاح پاسگاه محیط بانی جوکندان با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان، بهره برداری از 23 پروژه امور توزیع برق شامل نصب ترانس احداث کابل خود نگه دار با اعتبار 8 میلیارد و 279 میلیون و 500 هزار تومان، افتتاح حفر و تجهیز و راه اندازی اجرای خط انتقال مجتمع آبرسانی ریک اداره آب و فاضلاب با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان، نصب دکل و احداث یک سایت در روستای کوهستانی لرو لورون 6 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط اداره کل ارتباطات و فناوری گیلان، تسهیلات بلاعوض جهت احداث 44 واحد مسکونی اداره بهزیستی با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان و تسهیلات بلاعوض اشتغال زایی در قالب 83 طرح ویژه مددجویان بهزیستی با اعتبار 8 میلیارد و 375 میلیون تومان، تسهیلات بلاعوض کمیته امداد جهت احداث 14 واحد مسکونی با اعتبار 4 میلیارد و 580 میلیون تومان و تسهیلات اشتغال زایی در قالب 299 طرح ویژه مددجویان کمیته امداد با اعتبار 3 میلیارد و 795 میلیون تومان پروژه های مورد افتتاح تالش بوده است.

گفتنی است، 3 طرح دو طرح گازرسانی در قالب خوشه مریان روستاهای لر، کسمجان، قلعه چال، شیله وشت، سیناهونی، سیله سر، زربیل و وزنه سر و خوشه بسک؛ لیر، لواده، رسمجی، پشته هیر، ویزا دشت و بسک با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 465 میلیون و 200 هزار تومان و افتتاح مدرسه نواب صفوی تالش توسط نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان گیلان با اعتبار یک میلیارد و 206 میلیون و 800 هزار تومان با حضور استاندار گیلان افتتاح خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح بیش از 100 طرح عمرانی و خدماتی در تالش – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح بیش از 100 طرح عمرانی و خدماتی در تالش – خبرگزاری نتکانف | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.